CLOUDMOORE CORGIT

CLOUDMOORE CORGIT

sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Nimiä ja naamakuvia...

Minä olen CLOUDMOORE BUENO FONDANT "Maisa"
Minä olen CLOUDMOORE CRISPY KISMET "Luna"

Minä olen CLOUDMOORE HAZELNUT-N-HONEY  "Hani"

 Minä olen CLOUDMOORE ALMOND-N-CARAMEL"Alma"

Minä olen CLOUDMOORE CHOCO-N-RAISIN "Rusina"

Rusinaa haukottaa, tämä neiti on harkitsevainen ja mietteliäs.

Minä olen CLOUDMOORE CRIOLLO-N-CROCANT "Roki" .

 
Minä olen CLOUDMOORE SUFFEL-N-PUFFEL  "Suffeli"
Noin, nyt on naamarikuvia ja nimiä esillä,
toivottavasti ne nyt meni oikein päin.
Kuvissa pennut näyttää kuitenkin erilaiselta kuin 
luonnossa.
Lempi nimet on joko tulevien omistajien
keksimiä tai minun oivalluksia,
jotka on vaihdettavissa.
Ulkonakin on käytetty nenän päätä,
tänään. Vähän vielä hirvitti ulkoilma 
ja viileys.
Pentuja kiinnosti enemmän päästä koirahuoneeseen 
mellastamaan.
Pennut on siis muuttanut olohuoneestamme,
takkahuoneeseen. Siellä laattalattia ottaa
paremmin kosteuden vastaan.
Ruoka maistuu, niinkin hyvin,
että Lunaa on leikitettävä sen verran
alkuruokailusta, että se ei syö
itseään ihan halkeamis pisteeseen!
Pennut täyttää pian 5 vko,
aika on mennyt KAMALAN nopeasti.
Sydäntä vihloo jo se kamala tosiasia,
että 3-4 viikon päästä on takkahuoneen
lämmössä paljon hiljaisempaa.
Hui...
Onneksemme piskuisessa kennelissämme,
on lasten kavereita, joita voisi jo nimittää
kenneltytöiksi, niin ahkerasti tytöt jaksaa pentujen
kanssa puuhailla.
Tyttäreni ottaa osaa pentujen ruokintaan ja
sotkujen siivoiluun,
niin minullekkin jää paljon aikaa istua 
lattialla, pentujen revittävänä. Sormet ja
varpaat pieniä hampaan jälkiä täynnä,
villasukkien langat hapsottaa niin,
että pitänee pyytää Joulupukilta parit 
uudet...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.